iranvps

سرور مجازی ایران | سرور اختصاصی ایران

iranvps

سرور مجازی ایران | سرور اختصاصی ایران

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این آموزش قصد داریم شیوه ایجاد اکانت ایمیل را در cPanel به شما عزیزان آموزش دهیم. 

این آموزش وقتی که سرور مجازی تهیه میکنید یا هاست خرید میکنید کاربرد دارد .

روش ساخت

ابتدا وارد cPanel خود شوید.

سپس بر روی Email Accounts کلیک نموده و وارد صفحه جدیدی می شوید.

اکانت ایمیل
مطابق تصویر بر روی More کلیک کرده و گزینه Webmail را انتخاب نمایید.
اکانت ایمیل
در بخش جدید متناسب با تصویر یک نام و پسورد برای اکانت ایمیل خود انتخاب نمایید. هم چنین می توانید از سیستم درخواست یک رمز عبور تصادفی نمایید که تمامی معیار های رمز عبور قدتمند را خواهد داشت.

اکانت ایمیل
توجه داشته باشید ایمیل خود را به صورت info@ادرس سایت وارد نمایید.که هنگام دریافت لوگوی سامندهی که یکی از موارد تاییدیه فنی ارسال کد به ایمیل با آدرس info شما می باشد.
در قسمت Mailbox Quota  می توانید حجم ایمیل ها را مشخص نمایید اگر ترافیک ایمیل های درخواستی زیاد است روی Unlimited کلیک کنید و اگر ترافیک پایینی دارید یک مقدار مشخص نمایید.
توجه داشته باشید که اگر در هنگام خرید هاست ، در مشخصات آن ایمیل نا محدود وجود داشته باشد روی unlimited کلیک نمایید.

در انتها روی Create Account کلیک نمایید. اکانت شما ساخته شد.

روش استفاده از اکانت ایمیل

برای خواندن ایمیل های ارسالی و دسترسی به صفحه ایمیلتان می توانید یکی از این آدرس هارا در مرورگر خود جسجو نمایید.

http://آدرس سایت شما/webmail    و   یا   http:آدرس سایت شما :2095   سپس باید نام ایمیل و پسوردی که هنگام ثبت نام وارد نموده اید را وارد کنید و وارد حساب خود شوید.

اکانت ایمیل

سپس وارد اکانت ایمیل خود خواهد شد و با کلیک بر روی inbox ایمیل های دریافتی را مشاهده نمایید.

اکانت ایمیل

امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید بوده باشد. با ما همراه باشید.

  • iranvps iranvps
  • ۰
  • ۰
 
 
 

   اگر شما به تازگی قصد تاسیس یک وب سایت را دارید حتما در هنگام خرید هاست به نام لینوکس و ویندوز برخورد کرده اید. در این مقاله قصد داریم شمارا با سیستم عامل linux بیشتر آشنا کنیم.

تعریف سیستم عامل

   سیستم عامل در یک تعریف مختصر به معنای نرم افزاری است که مدیریت منابع سیستم شما را انجام می دهد. سیستم عامل ها انواع مختلفی دارند که به شرح زیر است.
سیستم عامل های مختلف و لینوکس
    اندروید، بی‌اس‌دی، آی‌اواس، لینوکس، اواس ده، کیوان‌اکس، مایکروسافت ویندوز، ویندوز فون و زد/اواس و… وجود دارند. که معروف ترین آنها ویندوز،لینکوس،اندروید و آی آو اس می باشد. البته برای تاسیس وب سایت به سیستم عامل های ویندوز و لینوکس سر و کار داریم.

LINUX

یک سیستم عامل مبتنی بر یونیکس است. خالق اصلی آن یک نام دانشجو فنلاندی لینوس توروالدز بود، گرچه “منبع باز” آن را از زمان تصور اولیه خود تغییر زیادی داده است.

مزیت ها

   یکی از مزایای قابل توجهی از نرم افزار منبع باز مانند لینوکس این است که به دلیل این که مالکیت خاصی ندارد، می توان بدون منابع به صاحب مجوز یا مالک نرم افزار خطا کرد. بنابراین، بنگاه ها انعطاف پذیر هستند تا بتوانند با سیستم عامل ها خود را بدون نیاز به نگرانی در مورد انطباق با موافقت نامه های مجتمع پیچیده انجام دهند.به همین دلایل این سیستم عامل بسیار قدرتمند شده است و به سرعت در حال محبوب شدن در سراسر جهان، به ویژه در میان کسانی که به دنبال جایگزینی برای ویندوز هستند.
   مزیت عمده آن رایگان بودن است: سیستم عامل اصلی رایگان است،بسیار مقاوم در برابر نرم افزارهای مخرب مانند نرم افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی و ویروس ها است. اگر امنیت و سرعت برای شما اهمیت دارداین سیستم عامل بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

   لینوکس نیز بر روی طیف گسترده ای از انواع سخت افزار، از جمله رایانه های شخصی، رایانه های شخصی، رایانه های بزرگ، ابر رایانه ها، برخی از تلفن های همراه و روبات های صنعتی اجرا می شود. بعضی ترجیح می دهند لینوکس و ویندوز را به دو بوت ببرند در حالی که دیگران لینوکس و سیستم عامل Mac را ترجیح می دهند. سیستم های 76 با لینوکس از پیش نصب شده به صورت اوبونتو، توزیع لینوکس دبیان می آیند. این محبوب ترین توزیع لینوکس برای لپ تاپ هاست.
  اگر شما به تازگی قصد تاسیس وب سایت و خرید سرور مجازی دارید  پیشنهاد ما به شما سیستم عامل linux می باشد. البته این به آن معنا نیست که این سیستم عامل برای استارت آپ ها ساخته شده بسیاری از وبسایت های معروف و پر ترافیک نیز از این سیستم عامل استفاده می نمایند.

  • iranvps iranvps