iranvps

سرور مجازی ایران | سرور اختصاصی ایران

iranvps

سرور مجازی ایران | سرور اختصاصی ایران

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره هاستینگ ASP | صفحه سرور فعال

 


سرویس های پشتیبانی ASP و یا صفحه سرور فعال که توسط مایکروسافت توسعه داده شده است. برای حرفه ای تر کردن سایت خود یکی از لزومات سایت شما خواهد بود.

تعریف 

 اگر بخواهیم مختصر و مفید از آن بگوییم، مخفف کلمه Active Server Pages که در زبان فارسی به صفحات سرور فعال ترجمه می شود.ASP برنامه‌ای است که به کمک IIS اجرا می‌شود.IIS یکی از عناصری است که  به همراه ویندوز 2000 امده است.

 یک صفحه سرویس دهنده ی فعال می باشد در HTML که با اسکریپت های ASP روی آن نصب است.
در واقع ASP قبل از اینکه صفحه برای کاربر باز شود آن را به طور کامل تجزیه وتحلیل می کند.  ASPبرای شما صفحات پویا پایگاه داده را ایجاد خواهد کرد.
همین طور کاربر می تواند با جاوا و یا Active X با صفحه تعاملات لازم را داشته باشد.

روش کار 

زمانی که شما یک آدرس برای مثال www.iranvps.org در کادر تایپ می نمایید. ارسال یک درخواست به سرور مربوطه برای ارسال اطلاعات از سرور به سیستم شما است. حالا تفاوت مشخص می شود.
اگر HTML مربوط فاقد اسکریپت های ASP باشد همان فایل ها برای شما توسط سرور ارسال می شود اما اگر HTML شامل ASP باشد ابتدا سرور یک سری پردازش بر روی اطلاعات انجام می دهد. و سیستم ابتدا HTML را باز می کندو سپس صفحات سرور فعال.

هاستینگ 

البته نباید فراموش کنید که سرور باید بر پایه ویندوز باشد و نه لینوکس. اگر سرور شما برپایه لینوکس باشد تقریبا بلا اسفتاده خواهد بود.دلیل اینکه اصرار بر استفاده از سرور ویندوز می باشد. زیرا ویندوز پایدار تر از لینوکس می باشند و در ضمن تقریبا تمامی متعلقات ASP در سرور ویندوز موجود است.

َویندوز ASP


جهت استفاده کامل از توانایی‌ها، می‌بایست سیستم عامل ویندوز NT 4.0 را به همراه IIS 4.0 استفاده کنید. از ویندوز Server 2000 همراه IIS 5.0 نیز هم می توان استفاده کرد ولی مورد اول مناسب تر خواهد بود. برای استفاده ازآن روی سیستم هایی که روی آنها ویندوز 98 یا 95 نصب شده است می‌توان سرویس دهندة شخصی وب یا (PWS: Personel Web Server ) را روی سیستم نصب نمود.

  • iranvps iranvps
  • ۰
  • ۰

سرویس های هاستینگ های مختلف

 


در این آموزش قصد داریم به معرفی سرویس های مختلف هاستینگ بپردازیم. آشنایی بیشتر با این سروریس ها شمارا در انتخاب یک هاست مناسب برای وبسایت یار خواهد کرد.

اگر با واژه هاست آشنایی ندارید

هاست از نظر لغوی به معنای میزبان می باشد. هاست را می توان مثل یک مجتمع مسکونی در نظر گرفت که در طبقات مختلف آن میزبانی از سایت های مختلف صورت می گیرد. ممکن از است یک هاست از سایت های مختلفی میزبانی نماید که متناسب با فضای سرور و رم و قدرت پردازنده.

هاستینگ اشتراکی

یکی از مقرون به صرفه ترین سرویس ها می باشد. از نام سرویس مشخص است که یک سرور بین وبسایت های مختلف تقسیم بندی می شود. تمامی منابع هاست بین سایت هایی که در آن هاست مشترک هستند تقسیم خواهد شد. و به دنبال همین موضوع هزینه های آن نیز کمتر می شود.در واقع هزینه یک سرور را اعضا داخل سایت به صورت مشترک حساب می کنند.

هاستینگ

 

اگر شما یک سایت تازه تاسیس دارید پیشنهاد می کنیم که از این سرویس استفاده نمایید که هزینه های کمتری دارد.

هنگام خرید سرویس توجه باشید که مبلغ آن بسیار ارزان تر از اطلاعات هاست نباشد. زیرا معمولا هاست های اشتراکی ارزان دارای اعضا بیشتر می باشند و در نتیجه روی سرعت سایت شما نتیجه مستقیم خواهد داشت.

هاستینگ اختصاصی

اگر شما دارای ترافیک پایینی می باشید این سرویس مناسب شما نخواهد بود. ولی اگر ترافیک شما بالا می باشد مناسبترین سرویس ممکن برای شما می باشد.
هاستینگ
در این نوع سرویس تمامی منابع و فضای یک وب سرور در اختیار سایت شما قرار می گیرد. و شما هیچ شریک دیگری داخل سایت نخواهید داشت. البته درصورت نبود شریک شما باید تمامی هزینه های وب سرور را پرداخت کنید که قطعا بیشتر از هاست اشتراکی هزینه بر خواهد بود.

هاستینگ Collocated

در این روش خودتان باید سرور را خریداری نمایید و به شرکت هاستینگ مربوطه بدهید تا در کنار سرور های دیگر خود آن را نیز نصب کند. از مزیت های این هاست این است که مدیریت سرور تماما در اختیار شما قرار دارد و به راحتی می توانید هرگونه نرم افزار و اسکریپت را روی سرور خود نصب نمایید.
این سرویس نیز برای سایت های پر ترافیک مناسب می باشد اما سایت های زیادی به این روش علاقه مند نیستند و از همان سرویس های بالا متناسب با ترافیک خود استفاده می کنند. ایران وی پی اس ارائه دهنده هاست نامحدود با کیفیت عالی می باشد .

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

  • iranvps iranvps
  • ۰
  • ۰

آموزش ساخت دیتابیس در CPANEL


یکی از مهم ترین اقدام ها برای تاسیس سایت ساخت دیتابیس یا پایگاه اطلاعات می باشد. تمامی اطلاعات سایت شما در داخل دیتابیس ذخیره می شود. پس بدون آن شما نمی توانید سایت خود را تاسیس نمایید.در این آموزش همراه ما باشید تا به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی پایگاه داده خودتان را بسازید.

در ابتدا شما باید وارد cpanel سرور مجازی یا هاست خود شوید. برای این کار بعد از آدرس وبسایت خود عبارت cpanel/ را قرار دهید. برای مثال : iranvps.org/cpanel

وارد بخش MySQL databases در My Databases شوید.
دیتابیس

 

انتخاب نام پایگاه داده

پس از وارد شدن شما باید نام مورد نظر خود را برای دیتابیس را در create new data bases وارد نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که از واژه های با معنی استفاده نمایید. پس از درج نام مورد نظر خود بر روی گزینه create data bases کلیک نمایید.
دیتابیس

 

ساخت یوزر

در مرحله بعد بر روی MySQL users Add New User کلیک نمایید.در این قسمت یک یوزر و رمز برایدیتابیس خود انتخاب می کنید.بر روی گزینه ی Creat user کلیک نمایید.

دیتابیس

دیتابیس
اتصال

حال باید یوزر و نام دیتابیس خود را که در مراحل بالا انتخاب نموده اید را در add user to data baseوارد نمایید و سپس گزینه add را کلیک نمایید.
دیتابیس

 

درصفحه بعدی باید تمام تیک ها را بزنید برای این کار کافی است تیک All Privileges را بزنید.
دیتابیس

دیتابیس
تبریک ! پایگاه داده شما با موفقیت ساخته شد.

  • iranvps iranvps
  • ۰
  • ۰

آموزش نصب MALDET

آموزش نصب MALDET

آموزش نصب MALDET

maldet مخفف عبارت malware detection میباشد  پروژه Maldet توسط تیم rfxn.com پشتیبانی می شود.کار اصلی maldet  اسکن کردن سرور برای پیدا کردن کدهای مخرب و شل هست و با engine آنتی ویروس ClamAV اینتگرید شده است .

آنتی شل Maldet یک ابزار رایگان و بسیار قدرتمند جهت شناسایی شل ها است ، شل در واقع همان اسکریپت های خطرناکی هستند که در صورت آپلود شدن روی هاست شما ممکن است دسترسی غیر مجازی را برای هکر به همراه داشته باشد . یکی از مهم ترین مشکلات هاست های اشتراکی و هاستینگ ها  و سرور مجازی مقابله با شل ها و نفوذ هکر ها است و Maldet می تواند با جلوگیری از اجرا شدن و حفظ فایل شل امنیت شما را تامین کند . در ادامه آموزش نصب MALDET را مشاهده میکنیم .

MALDET چیست ؟

در واقع Maldet یک ماژول آنتی شلر است که با کمک Clamav میتواند شل هایی را که در سرور آپلود میشود را پیدا کند ولی در حد CXS نیست شما میتوانید با کانفیگ کاری کنید که در هر چند دقیقه کل سرور را یک جستجو کند

در این آموزش نصب MALDET و آموزش کانفیگ MADLET در سی پنل را به ۳ روش ؛ ویدیویی ، عکس و متن میتونید مشاهده کنید .

آموزش ویدیویی نصب MALDET :

 
 
00:00
 
00:24
 
 
 

آموزش به صورت عکس و متن :

1-ابتدا وارد WHM سرور شوید 

yourIPserver:2086

2-سپس کد های زیر را وارد کنید :

cd /usr/local/src/
wget http://www.rfxn.com/downloads/maldetect-current.tar.gz
tar -xzf maldetect-current.tar.gz
cd maldetect-*
sh ./install.sh or sudo sh ./install.sh

 

اکنون برای ویرایش فایل کانفیگ نرم افزار باید به ادرس زیر برید :

/usr/local/maldetect/conf.maldet

برای اسکن کل سرور :

maldet -a /

برای اسکن دایرکتوری ها از :

maldet --scan-all /home?/?/public_html

یا برای اسکن دایرکتوری هایی که در ۵ روز گذشته فقط تغییر داشتن از :

maldet --scan-recent /home?/?/public_html 5

برای فعال سازی مونیتورینگ و اسکن real time کل سرور از :

maldet --monitor users

برای فعال سازی مونیتورینگ و اسکن real time در دایرکتوری خاص از :

maldet --monitor /root/monitor_paths

جهت مشاهده گزارش real time :

cat /usr/local/maldetect/logs/inotify_log

مشاهده گزارش اسکن ها :

maldet --report
 or
 cd /usr/local/maldetect/quarantine/

جهت آپدیت نرم افزار :

maldet --update-ver

تنظیم اسکن به طور منظم : در هنگام نصب LMD آن از قبل ایجاد شده و فایل crontab به صورت روزانه اجرا میشود.

nano /etc/cron.daily/maldet

اما اگر سیستم شما دارای تعداد زیادی از فایلها و دایرکتوری هاست اسکن را به صورت هفتگی به جای روزانه تغییر دهید.

  • iranvps iranvps
  • ۰
  • ۰

آموزش نصب cagefs

آموزش نصب CAGEFS

آموزش نصب cagefs به ما کمک می کند تا کنترل کامل کلودلینوکس  روی یوزر های هاست داشته باشیم.

CageFS یکی از ماژول های نوشته شده برای کلودلینوکس می باشد که روی سرور مجازی که وظیفه ی آن کنترل کردن میزان مصرف هر کدام از اکانت ها یا همان یوزر های ایجاد شده در سرور اصلی می باشد، به این صورت که با توجه به پکیج هایی که در قسمت تنظیمات LVE مربوط به کلودلینوکس ست می شود اکانت ها را در داخل قفس یا همان کیج CAGE قرار می دهد که باعث محدودیت بر روی هر اکانت میشود . درصورتی که cagefs و کلودلینوکس نداشته باشیم ، با مصرف بالای یکی از اکانت ها ، کل سرور دچار مشکل میشود ولی  این مورد باعث می شود که مصرف بیش از حد یکی از هاست ها موجب از کار افتادن و یا قطع شدن سرور نشود و فقط در صورت استفاده منابع بیش از حد مشخص شده در Cage آن اکانت، هاست یا وب سایت مورد نظر مسدود می شود .

که با اشنایی به نحوه نصب cagefs در اینجا  در صورتی که یکی از اکانت ها مصرف غیر مجاز منابع داشته باشد٬ دیگر قادر به مصرف بیشتر از حد منابع نخواهد بود.

برای چگونگی نصب cagefs لازم است که موارد زیر را رعایت کنید :

حداقل ۷ گیگ فضا داشته باشید و کلودلینوکس را نصب کرده باشید . در اینجا میتوانید آموزش نصب کلودلینوکس را مشاهده کنید

در ادامه آموزش نصب cagefs را باهم به ۳ روش فیلم ، عکس و متن مشاهده میکنیم.

آموزش ویدیویی آموزش نصب cagefs :

 
 
00:00
 
00:33
 
 
 

چگونگی نصب cagefs به صورت عکس و متن :

1-ابتدا وارد SSH سرور شوید و کد های زیر را بترتیب وارد کنید :

yum install cagefs
/usr/sbin/cagefsctl --init

3- اگر به هر دلیلی در مسیر بالا نخواهید نصب کنید و یا فضای کافی نداشته باشید میتوانید با تغییر به Home انتقال دهید ، نصب خود را انجام دهید ، پس کد های زیر را وارد کنید :

mkdir /home/cagefs-skeleton
ln -s /home/cagefs-skeleton /usr/share/cagefs-skeleton

4-چنانچه مسیر cagefs-skeleton را به home تغییر دهید٬ در سرور سی پنل لازم است به مدیریت سی پنل یعنی whm لاگین شوید از Server Configuration به Basic cPanel/WHM Setup بروید و از سربرگ Basic Config قسمت Additional home directories را به کادر خالی تغییر دهید. در حالت پیش فرض home قرار ندهید.

  • iranvps iranvps
  • ۰
  • ۰

سرور مجازی رایگان ویندوز

سرور مجازی رایگان ویندوز یکی از پرمصرف ترین سرور های امروزه میباشد ، شما با داشتن سرور مجازی در واقع یک محیط کاربری با سرعت بسیار بالا دارید که میتوانید در آن به دانلود آهنگ ، فیلم و … بپردازید .

سرور مجازی ویندوز کاربرد های زیادی دارد ، از دیگر کاربرد های آن میتوان به داشتن یک سایت اشاره کرد ، و همچنین داشتن یک سرور دانلود ، و یا استفاده از آی پی مخصوص آن لوکیشن ، در واقع شما با داشتن یک سرور مجازی ترکیه میتوانید آی پی ترکیه داشته باشید و به کارهایی که نیاز به آی پی ترکیه میباشد را براحتی از لپتاپ خود انجام دهید .

یکی از مزایای سرور مجازی تست ایران وی پی اس ، کیفیت بالا و استفاده از منابع بسیار عالی میباشد

برای داشتن سرور مجازی رایگان براحتی با انجام ۲روش که در لینک زیر میتوانید شرایط آن را ببینید ، از یک سرور مجازی ویندوز لذت ببرید

شرایط استفاده از سرور مجازی رایگان ویندوز

  • iranvps iranvps
  • ۰
  • ۰

آموزش اتصال ریموت دسکتاپ ویندوز

 

هنگامی که شما یک سرور مجازی ویندوز خرید میکنید ، نیاز دارید که به آن متصل شوید تا بتوانید در آن به کارهای خود بپردازید ، یکی از نرم افزارهایی که در ویندوز بطور پیشفرض وجود دارد ، نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن (Remote Desktop Connection) میباشد که با این برنامه براحتی میتوانید به سرور مجازی خود اتصال پیدا کرده و از آن استفاده کنید . در این مقاله قصد داریم  آموزش اتصال ریموت دسکتاپ ویندوز  و نحوه اتصال به ریموت دسکتاپ ویندوز را به شما کاربران آموزش دهیم .

ریموت دسکتاپ ویندوز چیست ؟

سامانه کنترل از راه دور رایانه یا ریموت دسکتاپ (به انگلیسی: Remote Desktop Services) در واقع سامانه دسترسی به رایانه از راه دور است که به کاربر اجازه می‌دهد به هر کامپیوتری در هر کجای دنیا توسط اینترنت و از طریق پروتکل ۳۳۸۹ وصل شده و کنترل آن سیستم را در دست داشته باشد طوری که انگار کاربر واقعاً کنار همان سیستم نشسته است.در این نوع ارتباط از راه دور،نوع سیستم‌عامل‌های مبدا و مقصد مهم نیست. این سرویس ، در سیستم عامل ویندوز سرور 2008 R2 به این نام شهرت دارد اما در ویندوزهای پیش از آن به نام ترمینال سرویس (terminal service)معروف است. در ادامه آموزش اتصال ریموت دسکتاپ ویندوز را میتونید مشاهده کنید .

آموزش ویدیویی اتصال ریموت دسکتاپ ویندوز :

 
 
00:00
 
00:33
 
 
 

آموزش به صورت عکس و متن :

1-ابتدا وارد برنامه ریموت دسکتاپ را باز کنید ، میتوانید با جستجو عبارت Remote Desktop Connectio برنامه را پیدا کنید .

2-سپس آی پی سرور را وارد کنید و روی کانکت کلیک کنید .

3-در مرحله بعدی نام کابری و رمز عبور خود را وارد کنید ، 

نام کاربری در ویندوز به صورت دیفالت administrator میباشد

  • iranvps iranvps
  • ۰
  • ۰

آموزش نصب کلودلینوکس

در سرور مجازی که برای هاستینگ استفاده میکنید چیزی برای کنترل و محدود سازی کاربر که ممکن هست به کیفیت ، سرعت ، امنیت و.. سرور آسیب وارد کند وجود ندارد

در واقع اگر یکی از سایت ها دچار مشکل شود باقی سایت ها و سرور اصلی میتواند براحتی دچار مشکل شود و سرور اصلی را به خطر بیاندازد .

در اینجا کلودلینوکس وارد عمل میشود که کاملا در این زمینه کمک فراوان میکند . پس آموزش نصب کلودلینوکس یکی از مهمترین مقاله ها در زمینه سرور مجازی میباشد .

کلودلینوکس چیست ؟

CloudLinux یک تکنولوژی  در سطح هسته است (kernel-Level) که کمک میکند محیط ثبات بیشتری داشته باشد . این تکنولوژی از حملات و اثرات مخرب Host و یا VPS  های همسایه و نزدیک به آن حفاظت کرده و از کرش شدن سایت ای که بر روی سرور آن کلودلینوکس نصب شده است جلوگیری می کند.

در سرویس های اشتراکی بیش از یک کاربر بر روی یک سرور میزبانی می شود و ممکن هست یکی از کاربرهای میزبانی شده بر روی سرور اشتراکی مورد حمله یا مشکل نرم افزار بر بخورد که موجب مشغول کردن  Crash سرور شود.

CloudLinux از سایت های مشتری که در حال استفاده از بیش از حد منابع  سرور و یا سواستفاده از سخت افزار سرور کنترل کرده و اگر از منابع زیاد استفاده کند سرور را به سطح سرور  امن (Safe Server Level) برده و به طور کامل  محافظت سایت را از حمله های احتمالی انجام می دهد.

یک سنت او اس  قابل  تعویض و ارتقا به کلودلینوکس است که مدیر سیستم به راحتی می تواند هاست های اشتراکی، وب هاست ها  را به کلودلینوکس تبدیل کند.

کلود لینوکس دارای CageFS است. هر یوزر  سیستم فایل مجازی که منحصر به فرد به خود است کپسوله می شود داراست و از دیدن کاربران به یکدیگر جلوگیری می کند.CageFS امکان جلوگیری از تعدادی از حملات ا ز جمله حملات افشای اطلاعات داراست که اصل و اصول آن ایزوله کردن یوزر ها و سیستم فایل های مجازی است. در آموزش بعدی قصد داریم نصب و کانفیگ cage fs را به شما یاد دهیم .در ابتدا به آموزش نصب کلودلینوکس میپردازیم .

آموزش ویدیویی نصب کلود لینوکس :

 
 
00:00
 
01:01
 
 
 

آموزش به صورت عکس و متن :

1-ابتدا وارد SSH سرور شوید 

2-سپس کد های زیر را به ترتیب وارد کنید :

اگر کد فعال سازی دارید از این روش :

 wget https://repo.cloudlinux.com/cloudlinux/sources/cln/cldeploy
 sh cldeploy -k 

:اگر با آی پی لایسنس گرفتید از این روش

 sh cldeploy -i

 reboot

3-سپس یک بار خارج (LOGOUT) شوید از WHM و دوباره وارد شوید .

4-کلود لینوکس شما آمادست .

  • iranvps iranvps
  • ۰
  • ۰

آموزش نصب فایروال CSF

در این مقاله قصد داریم آموزش نصب فایروال CSF را بصورت ویدیویی ، عکس و متن به شما ارائه دهیم . همانطور که میدانیم یکی از مهمترین المان های اولیه یک سرور ، داشتن امنیت آن میباشد ، بطوریکه اگر یک سرور مجازی امنیت لازم را نداشته باشد ، عملا استفاده از آن بی فایده بوده و دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد . یکی از بهترین و رایج ترین فایروال ها CSF میباشد که کاملا رایگان بوده و کاربر با آموزش نصب فایروال CSF و کانفیگ آن میتواند از امنیت مناسبی بهره مند شود .

ابتدا به این موضوع باید بپردازیم که CSF چیست ، و فایروال CSF  برای چه منظور استفاده میشود و چه کارایی دارد .

فایروال CSF چیست ؟

CSF مخفف ConfigServer Security & Firewall نوعی دیواره آتش ( فایروال ) می باشد که بر روی سرورهای لینوکس Centos و اکثر کنترل پنل ها از قبیل cPanel و DirectAdmin نصب می شود و نوعی سیستم برای مقابله با حمله هکرها به سیستم عامل سرور و همچنین محدودیت های خوبی می تواند بر روی سرورهای خدمات میزبانی وب اعمال نماید.

 با آموزش نصب فایروال CSF و کانفیگ صحیح فایروال CSF قادر به تشخیص و کنترل بسیاری از حملات و Attack ها مانند اسکن کردن پورت ، حملات SYN flood ، حملات لاگین بیس brute force attacks و … خواهید بود .

یکی از وظیفه های این فایروال جلوگیری از نفوذ به سرور و همچنین امنیت نرم افزارهای سرورهای لینوکس می باشد.

آموزش ویدیویی فایروال CSF :

 
 
00:00
 
00:39
 
 
 

آموزش به صورت عکس و متن :

1-ابتدا وارد SSH سرور شوید 

2-سپس کدهای زیر را بترتیب وارد کنید :

wget https://download.configserver.com/csf.tgz
tar -xzf csf.tgz
cd csf
sh install.sh

3-همانطور که مشاهده میکنید ، فایروال CSF در حال نصب میباشد .

4- پس از نصب میتوانید وارد WHM شوید و با سرچ کردن عبارت Firewall به تنیمات فایروال خود رفته و کانفیگ آنرا شروع کنید . 

5-در مقاله بعدی آموزش کانفیگ فایروال را از ۰ تا ۱۰۰ ارائه میدهیم .

  • iranvps iranvps
  • ۰
  • ۰

آموزش کامپایل کردن آپاچی 4

در این آموزش قصد داریم چگونگی کامپایل آپاچی 4 در سی پنل را به شما آموزش دهیم ، در واقع چگونگی بیلد کردن و کانفیگ آپاچی و انتخاب و نصب اکستنشن ها و افزونه ها و نصب نسخه های مخلف پی اچ پی ، نصب یان کیوب لودر و … را یاد بگیریم .

ابتدا به این موضوع باید بپردازیم که آپاچی چیست ، وب سرور آپاچی برای چه منظور استفاده میشود.

وب سرور آپاچی چیست ؟

وب سرور آپاچی (Apache)  بهترین سرور HTTP در دسترس در اینترنت می باشد که از زبان های  Perl و PHP پشتیبانی می کند و روی بیشتر سیستم عامل های اجرا میشود و  یک برنامه Free Open Source است که با سرور های وب برای مدیریت درخواستها و در تقاضاهای وب کارایی دارد .

یکی از پرمصرف ترین موارد مربوط به آپاچی وب سرور برای برنامه‌ نویسان استفاده از پرونده (فایل htaccess) است. یک برنامه ‌نویس می‌تواند با اعمال تغییراتی در این پرونده که بر هر شاخه‌ای قابل اضافه شدن است دستورات خاصی از آن را به سرور ارائه بدهد . مثلا اگر بخواهد که در صورت وارد کردن نشانی iranvps.html نام آن باقی بماند ولی در واقع پرونده main.php?page=orgiranvps اجرا شود به‌ وسیله ی این پرونده قادر به اعمال دستورش خواهد بود.

در این آموزش ریبیلد و کامپایل آپاچی 4 در سی پنل را به ۳ روش ؛ ویدیویی ، عکس و متن میتونید مشاهده کنید .

آموزش ویدیویی کانفیگ آپاچی 4 :

 
 
00:00
 
01:46
 
 
 

آموزش به صورت عکس و متن :

1-ابتدا وارد WHM سرور شوید 

yourIPserver:2086

2-سپس عبارت EasyApache 4 را جستجو کردی و روی آن کلیک کنید 

3-از سمت راست مانند عکس روی Customize کلیک کنید .

4- در این مرحله باتوجه به نیاز هایی که دارید بر اساس نوع کاربردی از سرورتون میتونید مد ها و نسخه های پی اچ پی و اکستنشن های مورد نیازتان را نصب کنید و به مرحله بعد بروید .

5-در آخر روی Provision کلیک کردی و منتظر بمانید تا آپاچی شما بیلد شود .

  • iranvps iranvps