iranvps

سرور مجازی ایران | سرور اختصاصی ایران

iranvps

سرور مجازی ایران | سرور اختصاصی ایران

  • ۰
  • ۰

سرور مجازی ترکیه

سرور مجازی ترکیه

ترکیه یکی از کشور هایی میباشد که این روز ها دارای اهمیت زیادی در مواردی میباشد . که داشتن آی پی از این لوکیشن میتواند کمک بزرگی به کاربرانی که که نیاز به این آی پی دارند بکند . بنابر این یک سرور مجازی میتواند این مشکل را کاملا رفع کند .

ایران وی پی اس ارائه دهنده سرور مجازی از دیتاسنتر های مختلف ایران و جهان است . یکی از بهترین و با کیفیت ترین سرور هایی که میتوان به آن اشاره کرد سرور مجازی ترکیه است که ایران وی پی اس این امکان را فراهم ساخته تا علاقه مندانی که نیاز به آی پی این کشور را دارند با خرید سرور مجازی ترکیه این مشکل را مرتفع سازند .

لازم به اشاره است که IRANVPS دارای سرور اختصاصی در دیتاسنتر های مختلف ایران و نقاط جهان میباشد که با ارائه سرور مجازی از این لوکیشن ها نیاز شما را برآورده سازد . ایران وی پی اس ارائه کننده سرور ویندوز ترکیه و سرور لینوکس ترکیه میباشد

از ویژگی های سرور مجازی ترکیه از دیتاسنتر ترکیه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

کیفیت سخت افزاری بسیار بالا سرور های IRANVPS در دیتاسنتر ترکیه .

پورت بسیار قدرتمند و بدون قطعی .

پشتیبانی ۲۴ ساعته .

هارد پر سرعت اس اس دی .

یکی از مهمترین ویژگی های سرور های مجازی ترکیه از شرکت IRANVPS میتوان به ارائه سرور های مجازی روی هارد پرسرعت SSD سامسونگ نام برد که این هارد از آخرین تکنولوژی روز دنیا میباشد .

برای مشاهده آفر های این دیتاسنتر اینجا کلیک کنید .

سرور مجازی turkey مناسب سایت های دانلود ، وب سایت ، هاستینگ ، سرور دانلود ، سرور کلش آف کلنز ، سرور ویندوز ، سرور لینوکس ، سایت های پربازدید ، شبکه های اجتماعی و … میباشد .

  • ۹۶/۰۶/۰۶
  • iranvps iranvps

سرور مجازی ترکیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی